تحویل سفارش

۱- خریدار موظف است هنگام تحویل کالا از مامور پست و یا تیپاکس ، بسته را در برابر مامور باز و از سلامت کالا اطمینان خاطر پیدا کند ؛ درصورت بروز هر گونه مشکل حتما از مامور پست و یا تیپاکس درخواست ثبت صورت جلسه داشته و کمتر از 24 ساعت به کارشناس فروش اطلاع دهد؛ در غیر این صورت امکان مرجوعی و یا مشمول هرگونه خسارت نخواهد شد .

۲- تذکر! لطفا هنگام بازکردن بسته‌ی خود، از آن فیلم تهیه کنید تا درصورت بروز مشکل قابلیت پیگیری داشته باشد.مهلت 7 روزه گارانتی تانک تنها در صورت وجود فیلم آنباکسینگ کامل و غیرمنقطع از لحظه اول تا پایان باز کردن دستگاه شامل خریدار می‌گردد.

۳- در صورتی که کالای خریداری شده نقص فنی داشته باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان فنی تانک بررسی و یا تعمیر یا هولگرام تانک مخدوش شود، تانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۴- اگر کالا دچار نقص فنی باشد عودت وجه تنها به شماره‌ی شبایی که از سمت خریدار اعلام می‌شود؛ پایا خواهد شد.

 چقدر زمان می‌برد که سفارشم به دستم برسد؟

سوالات متداول

هزینه ارسال در تانک به چه صورت هست؟

 چطور آگهی ثبت شده توسط خودم را پیدا کنم؟

 شرایط ثبت آگهی در تانک چیست؟

 چگونه بیعانه پرداخت کنم؟

آگهی‌های دارای کارنامه سلامت چه ویژگی‌ای دارند؟

 هزینه کامل سفارش را چه زمانی پرداخت می‌کنم؟

نحوه‌ی قیمت گذاری گوشی کارکرده در تانک به چه صورت است؟

اگر قبل از اینکه کالا به دستم برسد از خرید خود پشیمان شدم چه اتفاقی می‌افتد؟

 درصورتی که بیعانه را پرداخت کردم و سلامت گوشی تایید نشد، بیعانه را به من برمی‌گردانید یا نه؟

 شرایط ثبت آگهی به چه صورت است؟